BELANGRIJKE MEDEDELING

 

Beste klanten

Hierbij lijsten wij enkele zaken op voor jullie qua COMMUNICATIE, SERVICE & VERKOOP

ONS CONTACTEREN: Stuur een email naar info@garagemaro.be en / of stuur een WhatsAppberichtje naar 0468/53-20-24 EN / OF 0474/71-50-08 voor AL uw vragen! Gelieve rekening te houden met enige vertraging.

ONDERHOUD & GARANTIE: Uiteraard gaan we rekening houden met de overschreden tijd of kilometerstand voor het verwerken van waarborg-aanvragen. Wanneer wij terug groen licht krijgen om te starten met het uitvoeren van onderhouden zullen wij jullie bellen op chronologisch volgorde volgens de reeds geplande afspraken… Indien jullie wagen een onderhoud nodig heeft, vragen wij jullie om ons een email te sturen. Dan vullen we de afspraak ook aan in de lijst ‘uit te voeren onderhouden’.

PANNE: Stuur een mail naar info@garagemaro.be en / of stuur een WhatsAppberichtje naar 0468/53-20-24 EN / OF 0474/71-50-08. Gelieve rekening te houden met enige vertraging.

WAT U ZELF KAN DOEN: Zoals men voorschrijft: controleer om de 2500 km uw olie- en koelwaterpeil (bij recent geleverde wagens zit er reeds een busje reserveolie in de koffer). U kan ook bij ons een busje olie komen ophalen (gelieve ons eerst te contacteren).

PECH OP DE WEG en u heeft bijstand: Tijdens de waarborgperiode verzekert VAB, 03/253-62-42,  de dienstverlening. VAB zal banden en batterijen eveneens ter plaatse herstellen indien nodig zodat de herstelling definitief is. In geval van afslepen wordt de wagen afgezet bij een dealer naar keuze. Weet dat we over een sleutelkluisje beschikken = > Linkerkant van het gebouw (links van de eerste toegangsdeur is een klepje). Bij deze VAB bijstand is er ook een gratis vervangwagen tot 5 kalenderdagen voorzien.

PECH OP DE WEG en u heeft GEEN bijstand: Weet dat we voor u een externe, een door ons erkende partner, ter beschikking stellen = > Gunther Brocken: te bereiken via 0475/ 56-50-20. Ook via hem kunnen we een vervanghuurwagen aanbieden.

VERKOOP: Wenst u een persoonlijke benadering? Stuur ons dan gerust een email met de vorm van communicatie u verkiest. We denken bijvoorbeeld aan een ‘videocall’ via de volgende kanalen; WhatsApp – facetime, skype etc… Gisteren hebben we op deze manier een geïnteresseerde prospect aan een nieuwe wagen geholpen.

TECHNISCHE KEURING: Voor de klanten die kortelings naar de autokeuring moeten is er nog geen uitsluitsel gegeven wat het verdere verloop gaat zijn. Echter zijn de keuringscentra gesloten tot nader order.  U kan dit opvolgen via deze link https://www.sbat.be/nieuws/corona-crisis

LEVERINGEN ONDERDELEN: Geen enkel probleem! Om de twee dagen gaat men steeds onderdelen leveren.

Mocht er ondertussen iets veranderen zullen wij dit meteen op onze website communiceren. (En eventueel ook via mail en facebook)

Sterkte aan iedereen in deze onzekere tijden! MAAR: "Better days will come" en daar zijn wij van overtuigd! 

Let's stay healthy and safe!

Het team van Garage Maro